این وبلاگ قصد دارد تا وسیله ای باشد برای رسیدن به زمان موعود

در هرتصلیا چه می گذرد؟
| ادامه مطلب...

 

 

كنفرانس هرتصليا يكي از مهم‌ترين و مؤثرترين كنفرانس‌ها در شكل دهي به خط و مشي سياست‌ها، تاكتيك‌ها و راهبردهاي رژيم صهيونيستي است كه هر سال برگزار مي‌شود. علاوه بر توجه متفكرين و سياست‌مداران به نتايج و سياست‌هاي عملي و راهبردي ارائه شده در اين كنفرانس، نتايج راهبردي اين كنفرانس به صورت مستقيم در ديدگاه‌ها و نحوه تصميم‌گيري انديشمندان و سران صهيونيست تاثير مي‌گذارد؛ به گونه‌اي كه "نير بامبز" نايب رئيس "مركز آزادي براي خاورميانه" مي‌گويد: كنفرانس هرتصليا آنچنان تاثير گذار است كه سبب مي‌شود متفكرين و مسؤلان درون نقشه و مسير درست قرار بگيرند؛ وي در ادامه مي‌گويد: آنچه كه " آريل شارون" نخست وزير اسبق رژيم صهيونيستي درباره عقب نشيني از نوار غزه اعلام مي‌كند يك مسئله تصادفي نيست بلكه نتيجه تأثيرات و نفوذ همين كنفرانس سالانه است


 

برگرفته از وبلاگ استاد رائفی پور

بقیه در ادامه مطلب


نویسنده : رضا بیرانوند
تاریخ : سه شنبه 16 اسفند 1390
زمان : 18:45
علایم و شرایط ظهور
| ادامه مطلب...

 



ظهور علایم و شرایطی دارد که به بررسی آن ها می پردازیم .
عموم مردم می خواهند درباره ی علایم آخرالزمان بدانند حال آنکه نمی توانند بر روی آن تاثیر گذارند اما با شناخت شرایط و فراهم کردن آن می توانند بستر ظهور امام را فراهم کنند.

 

 

 

بقیه در ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: آقا شیخ محمد حسین همدانی طاوئی, علائم ظهور, نفس زکیه, , ندای آسمانی, خسف بیدا, قیام یمانی, خروج سفیانی, علائم,
نویسنده : رضا بیرانوند
تاریخ : پنج شنبه 11 اسفند 1390
زمان : 11:17
احادیثی از اخرالزمان به نقل از معصومین.......
| ادامه مطلب...

 

احادیثی از آخرالزمان به نقل از معصومین


نویسنده : رضا بیرانوند
تاریخ : پنج شنبه 11 اسفند 1390
زمان : 11:1
۲۵ نکته که هر شیعه باید درباره حضرت مهدی(عج) بداند !
| ادامه مطلب...

 

 

حضرت مهدی (عج) دستوراتی را که خداوند به حضرت رسول داده است را جامه عمل خواهد پوشاند.

دانش و اطلاعات مربوط به آخرالزمان را خداوند از طریق حضرت جبرئیل به رسول گرامی اسلام داده است. و رسول اکرم نیز این دانش را که از طریق الهامات برای وی منکشف گردیده است، از طریق احادیث با دیگر مسلمانان در میان گذاشته است. حضرت مهدی (عج) بصورت کامل از این دستورات الهی ، که پیشتر بر پیامبر اکرم نازل شده است، اطاعت خواهد کرد.

حضرت مهدی (عج) به عنوان کسی که در عشق و ترس از خدا به سر می برد، به تلاش بی وقفه خود در راستای اجرای دستورات الهی ادامه خواهد داد. او با گسترش عشق، علم، هنر، اخلاق حسنه، صلح،و خردورزی، اخلاق و سیرت اسلامی را در تمام جهان مستقر خواهد کرد.

دستوراتی که از طریق الهام بر قلب مبارک حضرت رسول نازل شده و اجرای آنها بر حضرت مهدی(عج) واجب می باشد، از این قرار است:

 



نویسنده : رضا بیرانوند
تاریخ : دو شنبه 1 اسفند 1390
زمان : 8:49
علی علیه السلام و حدیث دجال
| ادامه مطلب...

 

 

«حَديثُ الدَّجّالِ وَ ما يَتَّصِلُ بِهِ مِنْ أَمْرِ الْقائِمِ عليه‏السلام»

 


 

 

حدیث و ترجمه در ادامه مطلب


نویسنده : رضا بیرانوند
تاریخ : یک شنبه 30 بهمن 1390
زمان : 12:44
فراماسونری یا دین شیطان؟
| ادامه مطلب...

 

 

فراماسونری چیست؟

می توان گفت این سؤالی است که افراد بسیاری قادر به پاسخ دادن  نیستند  و  یا اطلاعات دقیقی در این رابطه ندارند. این در حالی است که این تشکیلات و اعضای آن، نقش مهمی در تاریخ داشته اند و شناخت  این  تشکیلات،  برای  ما  مسلمانان امری لازم و ضروری است.

کلمه ی  ماسون (mason)   یعنی  بنّا،  فراماسون (Freemason)  یعنی  بنّای  آزاد. ماسونری  یک تشکیلات منظم جهانی است که بر  ارکان  دولت های  جهان  و  اکثر وجوه زندگی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی جوامع، سلطه یافته است و  بسیار  هم آزادانه عمل می کند.  کسی  که  عضو  فراماسونری  است،  ماسون  یا  فراماسون نامیده می شود. ساختمانی که مرکز  فعالیت  ماسونهاست  لژ  نام  دارد.  یکی  از بزرگترین اهداف گروه های ماسونی این است که زمینه را برای حکومت فردی از بین ماسون ها با عنوان نمادین ضد مسیح (Antichrist  = دجال)، یا  به  تعبیر  بعضی  از گروه های ماسونی، فرعون جدید (New Pharaoh) آماده کنند. فراماسونری جمعیتی سرّی است که کسی به راحتی نمی تواند در حریم آن نفوذ کند و اگر هم راه یافت، مکلف است اسرار آن را مکتوم نگه دارد؛ اما با این وجود،  کسانی توانستند به حریم آن نفوذ کنند و به اسناد و مدارک مهمی دست یابند و  موفق  به  کشف  و  افشای اسرار آنها شوند. همه ی این افراد متفق الرأی  هستند  که:   «مسئله  یک  توطئه است که این توطئه از اواخر قرن هجدهم آغاز شده و تا به امروز هم با موفقیت تمام ادامه دارد و هدف نهائی آن ایجاد یک حکومت جهانی «شیطانی» است و برای پیاده کردن آن در سراسر عالم، به یک مبارزه وسیع و بی امان دست زده اند

 

بقیه در ادامه مطلب


نویسنده : رضا بیرانوند
تاریخ : یک شنبه 30 بهمن 1390
زمان : 11:38
نفوذ معماری شیطانی فراماسونری در مسجد قدس تهران
| ادامه مطلب...

 
با ديدن مسجد قدس اولين سوالي كه تمام ذهنم را پر كرد اين بود كه چرا اين مسجد گنبد ندارند؟ نمي‌دانم شايد مشكل از من بود كه نام مسجد، گنبد را در ذهنم تداعي ميكرد؟ خودم را قانع كردم كه به قول معروف دنيا را نبايد سخت گرفت. اين هم براي خودش ابتكاري است. حتما كلي فكر بكر،نيرو و هزينه به كار رفته تا اين بنا با اين عظمت و زيبايي (!) اين‌جا قد علم كند.

به گزارش «شیعه نیوز» به نقل از موعود ، در نگاه اول به همه چيز شبيه است الا مسجد . بعضي ها مي‌گويند قبل از اتمام كار گمان مي‌كرديم كليسا مي‌سازند. عده‌اي هم فكر مي‌كردند اين بنا سر در مترو است. هرچند برايشان سوال بوده كه چرا اينقدر بي‌سر و صدا دارند اينجا مترو مي‌زنند.  بعضي‌هاي ديگر هم ...
خلاصه هيچ‌كس فكرش را نمي‌كرد روزي صداي اذان از اين ساختمان مثلثي به گوش برسد كه رسيد. درباره مسجدي واقع در سعادت آباد صحبت مي‌كنم؛ مسجدي به نام مسجد قدس.

 

بقیه ادامه مطلب


نویسنده : رضا بیرانوند
تاریخ : یک شنبه 30 بهمن 1390
زمان : 11:19
پرسش و پاسخ شیطان پرستی
| ادامه مطلب...

 


1- آیا در شیطان پرستی اعداد مقدس وجود دارد. آن اعداد کدامند؟
جواب:بله. در شیطان پرستی اعدادی مورد تقدیس قرار گرفته اند. و این اعداد عموماً برگرفته از فراماسونری می باشند. این اعداد شامل (3، 7، 9، 11، 13، 33، 69، 666، 2012 و...) است.
به عنوان مثال در مورد عدد 7 باید گفت: این عدد نماد فراماسونری می باشد. که البته در شیطان پرستی بسیار نیز کاربرد دارد. و حرف G که هفتمین حرف از حروف الفبای انگلیسی است، عدد مقدس فراماسونری نیز می باشد.
عدد 666 نیز به همین صورت گاهی با سه F نمایش داده می شود. و حرف F ششمین حرف از حروف الفبای انگلیسی است. البته در مورد رموز مربوط به اعداد، مباحث مفصلی مطرح است که ما در این توضیح مختصر، فقط به سه مورد آخر که مخصوص شیطان پرستی است بسنده می کنیم. زیرا سایر اعداد کاربرد مشترک بین شیطان پرستی و فراماسونری دارند.
ابتدا در مورد عدد 69 باید گفت که این عدد یکی از نمادهای مبتذل در شیطان پرستی بوده و بیانگر نوعی عمل جنسی می باشد. نا گفته نماند که نماد یین یانگ که در چین باستان و برخی هنرهای رزمی نیز کاربرد دارد، به همین منظور و به عنوان تداعی کننده عدد 69 وارد شیطان پرستی شده است.
عدد 666 نیز طبق اشاره کتاب انجیل باب مکاشفه یوحنا عدد رمز و حروف ابجد شیطان به زبان لاتین است. لذا احترام ویژه به این عدد در شیطان پرستی به نوعی ذاتی آن است. زیرا بیانگر و تداعی کننده خود شیطان می باشد.
عدد 2012 نیز از اعداد مقدس شیطان پرستان به حساب می آید. چرا که طبق آموزه های شیطان پرستی سال 2012 سال آغاز حکومت شیطان بر روی زمین است. و آنها معتقد هستند، عیسی مسیح و خداوند در این سال کشته شده و شیطان اختیار عالم را در دست خواهد گرفت. نباید این اصل را نادیده گرفت که اعتقاد به اعداد، جدای از فلسفه ذاتی آن که نوعی خرافه گرایی می باشد، در شیطان پرستی یکی از اصول آن بوده و به آن توجه ویژه می گردد.

 

 بقیه ادامه مطلب



:: برچسب‌ها: اعداد, نمادها, علایم, فرقه ها, شیطان, آبلیسک, فراماسونری, ماسون, تبلیغ شیطانی,
نویسنده : رضا بیرانوند
تاریخ : جمعه 28 بهمن 1390
زمان : 18:43
شیطان کیست؟
| ادامه مطلب...

 

 

کلمه شیْطان از ماده «شطن» گرفته شده، و «شاطن» به معنای «خبیث و پست» آمده‌است، و شیطان به موجود رانده شده، سرکش و متمرد اطلاق می‌شود و به معنی روح شریر و دور از حق، نیز آمده‌است.

 

«شیطان» اسم عام (اسم جنس) است، در حالی که «ابلیس» اسم خاص (عَلَم) می‌باشد، و به عبارت دیگر شیطان به هر موجود موذی و منحرف کننده و طاغی و سرکش، خواه انسانی یا غیر انسانی می‌گویند، ونام ابلیس در باورهای اسلامی شیطان، به معنای کسی که ادم را فریب داده‌است.

 


نویسنده : رضا بیرانوند
تاریخ : جمعه 28 بهمن 1390
زمان : 18:19
شیطان شناسی؛ محورهای نفوذ شیطان
| ادامه مطلب...

 


 

با وجود این حقیقت که شیطان در عمل گمراه کردن انسان ها، محدودیت ها و ناتوانی هایی دارد که نداشتن استدلال و منطق از آن جمله است، توانمندی و استعدادهایی هم به اذن خدا در او وجود دارد که محورهای نفوذ جهت القاء و اغوای او معروف هستند.

 

 

در ادامه مطلب به نمونه هایی از آن اشاره می شود:



:: برچسب‌ها: شیطان, وسوسه, وسوسه شیطان, شیطان شناسی,
نویسنده : رضا بیرانوند
تاریخ : جمعه 28 بهمن 1390
زمان : 17:55


.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.